Internet

Informacje o usłudze dostępu do Internetu


Firma STELLA ZIT Sp. z o.o. oferuje szybki dostęp do Internetu poprzez sieć telewizji kablowej. Wykorzystując instalację telewizji kablowej abonent uzyskuje możliwość korzystania z nieograniczonego dostępu do internetu.

Parametry usługi

Prędkość transmisji danych [Mbit/s]*

  • 80 / 10
  • 200 / 20
  • 350 / 30
  • 500 / 40

*prędkość do / od Abonenta


Wymagania

  • Komputer wyposażony w kartę sieciową Ethernet.

Instalacja

W ramach instalacji wykonane zostają następujące prace:

  • Doprowadzenie przewodu do pomieszczenia, w którym znajduje się komputer.
  • Instalacja modemu kablowego.

Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych


Cennik dostępu do Internetu

Cennik obowiązuje od dnia 10.11.2024 r.

Nazwa abonamentu Prędkość transmisji
[danych [Mbit/s]1
Opłata w PLN z VAT przy umowie na
czas nieokreślony
Opłata w PLN z VAT przy umowie na
12 miesięcy
Opłata w PLN z VAT przy umowie na
24 miesiące
Internet 80M 80 / 10 49 zł 44 zł 39 zł
Internet 200M 200 / 20 59 zł 54 zł 49 zł
Internet 350M 350 / 30 79 zł 74 zł 69 zł
Internet 500M 500 / 40 99 zł 94 zł 89 zł

Opłata jednorazowa Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
czas nieokreślony
Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
12 miesięcy
Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
24 miesiące
Aktywacja usługi2 73,80 zł 36,90 zł 1,23 zł

Instalacja i podłączenie do sieci Opłata w PLN z VAT
Podłączenie do sieci 30 zł
Montaż instalacji - budynki wielorodzinne 90 zł
Montaż instalacji - budynki jednorodzinne wg indywidualnej wyceny
Montaż instalacji - firmy, instytucje, odbiorcy publiczni wg indywidualnej wyceny

Pozostałe usługi i opłaty jednorazowe Opłata w PLN z VAT
Opłata za adres publiczny IP 10 zł / miesiąc
Zawieszenie świadczenia usługi na wniosek abonenta 15 zł / miesiąc
Nieterminowy zwrot modemu 1/30 opłaty abonamentowej za każdy dzień zwłoki
Zwrot uszkodzonego modemu wg indywidualnej wyceny kosztów naprawy
Kaucja za modem3 250 zł
Inne usługi serwisowe wg indywidualnej wyceny (min. 50 zł/godz.)

Objaśnienia:

1 prędkość do / od Abonenta

2 opłata aktywacyjna nie obejmuje ewentualnych kosztów wykonania przyłącza instalacji kablowej

3 kaucja pobierana jest od lokatora

W przypadku umów na czas określony Usługi świadczone są na warunkach promocyjnych. Wskazany wyżej czas trwania umowy odpowiada minimalnemu okresowi obowiązywania umowy wymaganemu do skorzystania z warunków promocyjnych.

Wskaźniki jakości dla usługi Internetu

1. Prędkość transmisji danych:

Internet 80M do Abonenta od Abonenta
Minimalna1 48 Mbit/s 6 Mbit/s
Maksymalna2 80 Mbit/s 10 Mbit/s
Zwykle dostępna3 80 Mbit/s 10 Mbit/s

Internet 200M do Abonenta od Abonenta
Minimalna1 120 Mbit/s 12 Mbit/s
Maksymalna2 200 Mbit/s 20 Mbit/s
Zwykle dostępna3 200 Mbit/s 20 Mbit/s

Internet 350M do Abonenta od Abonenta
Minimalna1 210 Mbit/s 18 Mbit/s
Maksymalna2 350 Mbit/s 30 Mbit/s
Zwykle dostępna3 350 Mbit/s 30 Mbit/s

Internet 500M do Abonenta od Abonenta
Minimalna1 300 Mbit/s 24 Mbit/s
Maksymalna2 500 Mbit/s 40 Mbit/s
Zwykle dostępna3 500 Mbit/s 40 Mbit/s

1 minimalna prędkość jest to najniższa gwarantowana przez Dostawcę usług prędkość, stanowiąca nie mniej niż 50% maksymalnych prędkości pobierania i wysyłania danych;

2 maksymalna prędkość jest to najwyższa prędkość, jaka może być rzeczywiście osiągnięta przez Abonenta co najmniej przez pewien czas w trakcie korzystania z Usługi - nie rzadziej niż raz na dobę, w sprzyjających okolicznościach, w szczególności w chwilach, gdy ruch od innych użytkowników jest niewielki;

3 zwykle dostępna prędkość jest to prędkość najczęściej dostępna dla Abonenta, w przeważającym czasie świadczenia Usługi (osiągana przez 90% doby), stanowiąca nie mniej niż 70% maksymalnych prędkości pobierania i wysyłania danych.

  • Prędkość, a także inne parametry usługi, takie jak limity ilości danych, opóźnienie, wahanie opóźnienia, utrata pakietów, mogą wpływać na jakość Usługi w zakresie transmisji danych poprzez spowolnienie wysyłania lub odbierania danych lub ograniczenie dostępności lub jakości korzystania z treści, aplikacji i usług.
  • Na faktycznie osiąganą prędkość pobierania i wysyłania danych mają wpływ między innymi: wzrost obciążenia w godzinach szczytu lub wzrost obciążenia przy nieplanowanym wzroście liczby aktywnych użytkowników, korzystanie z Urządzenia końcowego nie obsługującego prędkości określonej w Umowie, instalacja na Urządzeniu końcowym aplikacji obniżających prędkość transmisji (takich jak program antywirusowy, firewall), jednoczesnego korzystania z wielu aplikacji na kilku Urządzeniach końcowych, ograniczenia istniejące na węzłach pośrednich sieci Internet, nad którymi Dostawca usług nie ma kontroli, ograniczenia wynikające z dostępności pasma, konfiguracji sieci i jakości usługi znajdującej się po stronie odbiorcy przekazu lub dostawcy treści.
  • Wskazane wyżej czynniki skutkować mogą spadkiem prędkości i pogorszeniem jakości Usług, co będzie widoczne między innymi jako obniżenie prędkości wczytywania się stron, pogorszenie jakości obrazu lub dźwięku dla transmisji video oraz pojawianie się opóźnień w grach sieciowych.

2. Opóźnienia transmisji pakietów danych: 6-8 ms, zmienność opóźnień: 2 ms

3. Utrata pakietów danych: 0,0001%

Metoda pomiaru wskaźników jakości: wskaźniki jakości na routerze brzegowym;

Mechanizm certyfikacji jakości: odczyt bezpośredni parametrów cyfrowych;

Wskaźniki jakości wspólne dla wszystkich Usług:
  • czas oczekiwania na przyłączenie do sieci telekomunikacyjnej (wyrażany w dniach, włącznie z dniami wolnymi od pracy): 21 dni,
  • czas oczekiwania na połączenie z personelem (wyrażany w sekundach, osobno dla dni roboczych i wolnych od pracy): 30 sekund dla dni roboczych, 60 sekund dla dni wolnych od pracy
  • czas usunięcia awarii (od zgłoszenia przez Abonenta braku możliwości korzystania z usług do przywrócenia możliwości korzystania z usług wyrażony w godzinach): w dniach roboczych 48 godzin,
  • wskaźnik reklamacji poprawności faktur: 0,1%.


Reklama

Komunikaty

Partnerzy